7 sanningar om mig

Det finns en utmamning, som jag tänkte hänga med på.....
Man skall berätta 7 sanningar om en själv.

1. Jag HATAR när det är groppar i smörpaket.  Det skall vara slätt och utan smulor.....
2. Gillar snittblommor! 9 av 10 gånger jag köper, är blommor vita.
3. Nålar aldrig när jag syr gardiner. Då tar det så lång tid!
4. Har ett visst tapetmissbruk....(men det visste ni ju redan ;) Sandbergstapeterna ligger mig närmast.
5. Har varit på efterfest med Martin Stenmark, Lena Phillippsson, Linda Bengtzing, Etype ...osv (De vet kanse inte om det, men jag var där).
6. Andas oftast bara inåt,när jag ser nåt jag vill ha...
7. Kan göra otroligt många saker fast jag pratar i telefonen. Toabestyr, baka, diska, putsa fönster, stryka kläder, hänga gardiner....och tror ni mig inte kan nog Biggan intyga! Även maken kan nog intyga, han tyckte nog att det var dags för ett headset när han såg att jag klämt fast telefon mellan huvud och axel, när jag putsade köksfönstret!

Ha en trevlig kväll,  nu strax väntar Dr Mcdreamy på mig. :)


Blid: Privat©


Kommentarer
Postat av: sara

Ja vad ska jag säga, jag log hela tiden jag läste...du skulle se mitt smörpaket som Elin tagit ur för att baka -då det var slut annat mjölkfritt smör och hon mätade inte utan bara gröpte.;)

2008-11-13 @ 16:56:36
Postat av: Pappas sambo

Jag kan intyga att allt detta stämmer, för vi köper ALLTID ett nytt smörpaket innan E med familj kommer hem. Det gick ett rykte på stan att något hade hänt med miljön det blev plötsligt så tungt och syrefattigt i luften. Folk föll ihop som käglor,men jag kan berätta, det var dagen när hon såg sina nya skor. Tänk på det nästa gång det känns jobbigt att andas då har hon hittat en ny "förälskelse". Sist men inte minst prata i telefon är hon en räka på, men det är intressant för jag får ju både hänga med på toa, ge råd, få råd, ja i största allmänhet vara delaktig i familjens liv. Kram.

2008-11-13 @ 17:12:41
Postat av: pia

Ha, ha...känner ju igen några av dem...har ju hängt här på din sida ett tag:)

Det där m telefonen känner jag m igen, håller åxå telefonen mellan öra å axel, tar m den överallt, ja tillåme på toa;)



Jo vi måste ta tag i en date m eller utan hockey huvudsaken du å ja e me;)

Vi ska se elitseriehockey i helgen på vår lilla helgsväng till Luleå, det kan ju vara bra att se ngt annat lag ibland...eller? Alltidkul m hockey!



ha det!



kraaam

Postat av: Pappas sambo

Kollade just på Norran.se dom klagar på den dåliga luften på stan.Min fråga är bara, har du varit på stan idag?

2008-11-13 @ 21:39:59
Postat av: Sara

Hej o tack för senast! Vilken underbar mössa alltså. Blev nästan lite kär :)



Kramar!

2008-11-13 @ 22:05:13
Postat av: Lina

Men du, det kunde ju vara jag! Bortsett från det där med smörasken då, jag är liksom mer "grävaren" än "skraparen" där. :)

Jag nålar inte, jag stryker (och då är jag ändå sömerska i botten) och vita snittblommor äger fett. Djupa suckar är jag också bra på och jag har faktiskt också fått ett headset av min man. Kan ju lägga till där att jag tappat telefonen endast två gånger i mitt liv, en gång från ett fönster på andra våningen (dammade sängläder) och en gång i skurhinken. Det är väl ganska bra med tanke på hur ofta och länge den suttit inklämd mellan min axel och mitt öra?! :)

Vi kanske skulle "klämma telefon" samtidigt någon gång och se vem som hinner uträtta mest bestyr under tiden?

Ha ha



Otroligt roligt att få ta del av "pappas sambos" anekdoter också - tack för det! :)



Kram på dig gullfia och så ses vi kanske någon gång om inte allt för länge?!



2008-11-16 @ 21:50:42
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback