Tittut - kommer ni i håg mig?

Nu är jag tillbaka här på bloggen och känner jag mig mera laddad för bloggen. Det har varit en tuff vår med otroligt mycket att göra på skolan, en man som varit bort hemskt mycket ,men nu har allt lungnat ned sig lite och för jag och barnen har semestern börjat i dag! - Helt underbart!

Barnen är på fotbollskola och själv sitter jag på bron med en bit paj som blev kvar efter lördagens festligheter.  Det blev en rolig kväll att minnas. Vi var nämligen 21 st vuxna, utan barn och alla lite sugna på fest så det var glada miner hela kvällen. Jag tror däremot att resorben räddade många från att vara alltför dåliga i går?! Tack alla ni och tack för alla fina presenter!

Fast det har varit tyst som i graven här på bloggen har vi (maken - jag är "bara" projektledare....:) ) arbetat lite ute på tomten, det gamla trädgårdslandet har tagits bort och ett nytt är på väg att ta form. Skall försöka ta lite bilder, så ska ni får se. Nu måste jag ta och röja lite innan barnen kommer hem!

Kramis på era alla och tack för era fina kommentarer!



Bild: Privat, tagen med den nya fina kameran.


Kommentarer
Postat av: pia

Vad kul att du är tillbaka, har längtat efter dej:)

Lyx m fotbollsskola, det blir nästa år för oss lillkillen är för ung ännu tydligen...

Kan du kanske dansa fram solen nu när du är ledig, vore skönt;)

kraaam

Postat av: Evelyn, i hemmet

Åh, vad kul att du är tillbaka :)

Vad är det för paj du mumsar i dig? ;)

Kram, kram!

2008-06-16 @ 15:24:24
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Erika

Eyelyn: Västerbottensostpaj- såklart!

2008-06-16 @ 15:59:08
URL: http://mrum.blogg.se/
Postat av: sara

Visst är det skönt att få lite rast,vila efter en riktigt intensiv vår.....Vi får väl träffas o fika någongång så vi inte glömmer bort hur man gör!!!

kram Sara

2008-06-16 @ 20:06:47
Postat av: Anne

Kul att se dig igen. Hoppas du haft det fint. :)

2008-06-16 @ 23:37:03
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Sara

Så mysigt att du är tillbaka och bloggar. Känns jättetråkigt att vi missade er fest, även om Norge faktiskt inte var så pjåkigt det heller. 20 kilo nyfångad fisk i frysen känns inte helt fel och vår nya båt gick hur bra som helst i strömmarna :0) Stora kramen och välkommen tillbaka!

2008-06-17 @ 00:18:16
Postat av: Mikke

Det kan vara lite svårt att hinna med och blogga så mycket som man vill när man har barn rännandes runt sig mest hela tiden. Jag löser det genom att vara vaken dygnet runt. Typ.

2008-06-17 @ 01:20:33
URL: http://litotes.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul att se dig tillbaja även på bloggen och tack för en super trevlig fest.Man märker att man blir äldre det tar längre tid nu att hämta sig efteråt, eller är det konstant sömnbrist som småbarnsförälder som gör det,det senare lät bättre tycker jag..? många kramar vi ses.

2008-06-17 @ 09:12:06
Postat av: Camilla

Vad roligt med nya kamra, vad är det för nån?



Låter härligt med semester, vet hur hektisk vårterminen i skolan är (för jag tycker det verkar som att du jobbar som lärare?). Njut av sommarlovet nu! :)

2008-06-18 @ 15:05:03
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: Albinzahra

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2009-03-26 @ 09:12:31
URL: http://albinzahra.3steps.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback