Bildbevis från helgen.

Efter att ha tittat på bilderna från helgen tänkte jag att ni måste få en titt på de härliga vinter vyerna. Det var länge sedan man upplevde en sådan gnistrande vit och fin snö - alldeles ny och inte det minsta smutsig. Bilderna är från vår "platta" där vi har husvagnen uppställd. 

Nu känner jag att någon sorts förkylning är väldigt nära, och jag har varken lust eller tid med det.....(undra om jag kan styra det så enkelt?) Ska i alla fall försöka göra en tidig kväll så kanske man orkar med morgondagen. Blir bara att ta en god kopp te innan sängen och nyaste
lantliv väntar.

Kramis!
image137

Bild:Privata©

Kommentarer
Postat av: monica

Ja, visst är det vackert. Du har verkligen lyckats fånga vintern. Det låter som om ni haft det härligt. Hoppas du håller dig frisk nu!
/ Monica

2008-01-28 @ 22:15:13
Postat av: pia

helt ljuvliga bilder...hoppas du slipper bli sjuk, det är inte kul, känner åxå att ngt är på gång:(
kram

Postat av: Ida

Så härligt det ser ut!Man ska ta vara på sådana där härliga dagar!Hoppas du slipper förkylningen.Kram

2008-01-29 @ 00:15:30
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback