Jag kämpar...

Jag hade turen att få flera av mina önskningar. En av dessa var en skrivplatta till datorn, men det verkar svårare än jag trodde.......jag får inte ens texten att synas och när den väl syns ser ut som jag just lärt mig att skriva :( Man kanske inte ska blotta sig när det finns så många dataproffs här ute bland  bloggarna. Det kanske inte var så bra, att även börja med en ny version av Adobe Elements 6.0 samtidigt, eller?

Min datatekniker är på hocky, men jag lovar att återkomma när supporten har sagt sitt. ;)

Medans jag väntar kämpar jag vidare med ett öga och ser hockey med det andra.  Kom igen nu AIK!!

Uppdaterat Kl 23.56: Jag ger upp! Återkommer med ett "vanligt"inlägg i morgon. Jag hoppas att ni alla fått äta "hjärtbakelser" och blivit ordentligt ompysslade i dag på alla ♥ - dag.

Här har vi haft sjukstuga. Barnen har varit sjuka hela veckan men idag när vi besökte vårdcentralen fick även jag veta att även jag har halsfluss. Nu har vi fått medicin så i morgon (idag) är det nog bättre.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: pia

vad skojsigt det verkar med den där ritbrädan...
Åsså gick det ju så bra i hockeyn!!! BRA kämpat AIK!!!
kraaam

Postat av: Pappas sambo

Grattis till den klarade tentan, jag har ju sagt att du är ett geni. Många kramar på denna stora dag.

2008-02-14 @ 23:17:54
Postat av: Nikolaisophie

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 08:17:14
URL: http://nikolaisophie.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback