Dagens tisdags tema; Okänd....

Jag ser med förtjustning att min besöksstatistik kraftigt ökar men dessto tråkigare minskar kommentarerna så SNÄLLA, lämna gärna ett litet spår efter er. Man blir så glad av kommentarerna  både från "kända" och "okända" samt de sporrar en att fortsätta med bloggandet.

Kommer ni i håg vårt brobygge? Inne i timmerväggen, mellan hallen och barnens lekrum hittade vi riktigt gamla tapeter. Det var nämligen dagstidningar, vet inte från vilken tid eller vilken sorts tidning det är, men de får vara mitt bidrag till dagens tisdagstema. (Trots att bilden inte är tagen i dag). ;)

image149

Bilder:Privata©




 

Kommentarer
Postat av: pia

tjingeling!!! ja jag är ju relativt "känd" på att kommentera på denna blogg;)he, he...
Vad läckert att hitta såna där läckra gamla tapeter!!! smart tolkning!
kram på dej!

Postat av: Vicke

Underbar tolkning och det är så spännande med det okända man kan hitta i gamla hus!
Kram från en känd

2008-02-12 @ 22:59:08
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Ida

Så roligt och lite spännande att hitta ett sådant "avtryck"!Kul med historia!Härligt tolkning!Kram!

2008-02-12 @ 23:38:42
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Annys mamma

Hej!

Härliga bilder och inspererande läsning på din blogg .Här kommer jag att titta in fler gånger.
Må så gott! hälsn K

2008-02-13 @ 09:07:10
Postat av: Ann-Helén Krekula

Tjena tjejen!
Tack än en gång för ritningarna till vårt kök. Det lutar just nu mot att vi höjer upp fönstret enl. rek. av er. Jag hör av mig senare ang. kommande tjejträff! Det är på tiden tycker jag. Kram A-H

2008-02-13 @ 09:57:55
Postat av: Anonym

ja jag har ju lämnat kommentar här förrut, fast det kanske var ett tag sedan. men vad spännande att hitta sådana gamla tidningar i väggarna.

2008-02-13 @ 13:13:44
Postat av: Eva

oj mitt namn försvann, men det var jag som lämnade kommentaren ovan. Ha det bra

2008-02-13 @ 13:14:37
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: Monica

Vad häftigt med de gamla tidningarna!Det är lustigt vad man kan hitta när man river väggar. Man kanske borde göra det lite oftare... Kram

2008-02-13 @ 18:58:59
Postat av: Sara

Vad läckert! Även förrätten som du gjorde i helgen såg läcker ut. Lämna gärna recept! Vilken fin "gå bort present" förresten. Den idén ska jag prova någon gång.

Kramis :0)

2008-02-13 @ 19:58:01
Postat av: Anne

Hej! Jag försöker kommentera i den takt jag hinner med :) Roligt att fler hittar till dig iallafall.

2008-02-13 @ 23:12:10
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Okänd/känd

Jag tycker att du alltid har roliga tolkningar på teman. Fast hela din blogg är ju väldigt positiv. Jag gillar din sida.

2008-02-14 @ 19:09:14

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback