Juridisk översiktskurs, projekt som arbetsform......

De är de kurser jag skall läsa under hösten så nu är faktiskt min långa semester slut. Jag försökte få lite medlidande att skolan börjar  om i morgon , men det var inte många som tyckte synd om mig.....Skämt och sido, jag ser faktiskt framemot att få börja om, tänk det är sista året!!! Nu gäller det att ge järnet ;).... (behöver bara peppa mig själv).

Dagen har beståt av att fixa lite kläder till barnen, stövlar, fingervantar och  regnkläder alltså inga rolig kläder. Jag gillar att köpa kläder som de använder mera regelbundet men de måste ju ha kläder som tål regn och bus :) Till mig själv köpte jag lite nya pennor, en jättefin myströja från
Peak.  Och i helgen fick den superfina marimekko skålen följa med mig hem - äntligen!!! Kan säga att godiset var nog extra gott i lördags- kan det vara skålens förtjänst, eller?!

Nu måste jag försöka vända tillbaka på dygnet så därför önskar jag er alla en god natt!

image94

Bild: Eget kollage med bilder från Peak performance och Dukas hemsida.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Ja det är hårt att återvända till kraven och bestyren... men det går fort att vänja sig, kramar

Postat av: Linda

Fin fina grejor, har oxå tänkt köpa en likadan hood från Peak, fast annan färg... Lycka till i skolan :)

2007-09-04 @ 09:22:04
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: pia

PUH! det lät jobbigt med skola, speciellt det du verkar gå, men duktig är du! Tänk bara! barn, hus, och gå skola! Jag skulle då inte klara det... Jag önskar mig också en Marimekko-skål,typ mest av allt! och den där tröjan va ju jättefin, är i stort behov av kläder...man köper mest till barnen, glömmer sig själv...gillar kläder, men hittar aldrig nåt, sen handlas det ju friskt av div. inredningsprylar, ja...det är ju bara att prioritera...jo, fick ditt mail;) tack! kram

2007-09-04 @ 19:05:26
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Jag har sådana skålar i färg, men den är ju jättefin i sådan där frostig vit!

2007-09-04 @ 19:09:41
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Vicke

Lovar man kommer snabbt in i vardagen igen;)
Visst smakar godiset heltklart bättre i den snygga skålen som jag också har.) Snygg tröja har du också shoppat!

2007-09-04 @ 20:43:02
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till med skolan..(vad läser du?) Skålen vill jag oxå ha...=) Snygg tröja me!

2007-09-05 @ 09:59:39
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback