Så var det äntligen dags...

Kan säga att här arbetas det för fulla muggar. Visst kanske jag tog i när jag i somras påstod att vårt sommarprojekt skulle vara klart innan jul, men nu känns det som om det kommer att bli tajt. En orsak är att vi åker ju bort över jul, till Thailand - hur häftigt låter inte det?  Och till avresa är det bara 6 veckor. Under dessa veckor skall maken hinna en "sväng" till Iran också......

Nu är det ändå dags att välja tapeter. Lycka! Jag, som bekant gillar tapeter, tycker att detta är en av de bästa stunderna med att renovera. Förutom förstås när allt är klart och jag och maken sitter på golvet och kollar in resultatet. Jag vet inte vad det är, men efter vi började välja ur
Sandbergs kollektioner har vi alltid blivit nöjda. Det har gått så långt att de på färgaffären säger på en gång att "skall du inte titta i Sandbergskartorna?" 

Nu lutar det åt en tapet ur den "nya" kollektionen Baltzar, Mikaela. Vit med vit. Sedan spanade jag in några fina tyger.  Det är ju nämligen fyra nya fönster som måste få något snyggt ;) Vad tror ni om mina val?



image112
Bilder: Eget kollage med  bilder från Sandberg Tyg & tapet.
(Tapeten mikaela på bilden är grå/silver)


Kommentarer
Postat av: saravillfara

Vilket lyx att få välja och vraka bland både tapeter och textil.
Sandberg är en klass för sig, och jag är övertygad om att du blir nöjd med ditt val, när du väl låtit det mogna fram.
Och vilken resa som väntar er, det låter underbart!!

Postat av: Carola

He, he! När Erika är som bäst! Jag kommer att behöva dig och dina tapetbehov för smakråd alldeles snart...Vi flyttar på lördag! Vad du än väljer till hallen så kommer det som vanligt att bli jättefint! KRAM!

2007-10-25 @ 21:10:45
Postat av: Ida

Det är så roligt att få välja tapeter,man brukar ha lite beslutsångest innan man har bestämt sig.
Du ska nog se att det blir bra=)!
Så härligt att åka bort över Jul,slippa lite av julstressen!Det måste barnen längta till kan jag tänka mej...

2007-10-25 @ 22:59:36
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Pappas sambo

Så var det tydligen dags igen,återfallet som tapetmissbrukare kom som väntat. Vilken himla tur att vi har kvar tolvstegs programmet vi fick av dr. X. Ta det bara lugnt, vi träffas ju på söndag, kanske kan vi tillsammans reda upp den uppkomna situationen.

2007-10-26 @ 11:51:16
Postat av: Hanna

Tror det blir snyggt och vad härligt det lät med Thailand. Får jag följa med?!

Kramis

2007-10-27 @ 12:47:15
URL: http://hannasodergren.blogg.se
Postat av: Karin

Tycker också de har jättefina tapeter men lite för dyra för vår plånbok.

2007-10-27 @ 15:19:08
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Sus i Hus

De har så mycket fint, du kommer säkert att bli helnöjd. Go helg!

2007-10-27 @ 16:27:19
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Vildängel

Lycka till med vad du än väljer - det blir säkert jättebra!

2007-10-28 @ 12:12:13
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: pia

Men! Det kommer ju att bli hur bra som helst!!! Ingvar hälsade tillbaka, han undrade bara när han skulle få se dig igen;)
kram

2007-10-28 @ 16:50:26
URL: http://baramittlillahem.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback