Nu är både kameran och maken ute och reser....

Ja, idag åkte både maken och kameran till Iran så att visa några bilder här hemifrån kommer att bli svårt, om jag inte lyckas låna svärmor och svärfars...... :) Nu är i alla fall alla byggmomenten klara så nu väntar "piffet", skall bli riktigt kul! Och som toppen av det hela åker jag och en kompis mot Ikea och Haparanda på lördag. Jag inser att vi kommer nog inte att vara ensamma där, eftersom Ikea Haparanda firar 1 år. Men gillar man shopping och Ikea är det nog inga problem! (Tänk vad fint det skall vara när maken kommer hem om en vecka).

Gjorde även ett snabbt besök på stan i dag och hittade då en underbar bok som nu är beställd från
adlibris. Boken heter Vinterns söta och är skriven av systrarna Eisenman som även skrev ;två systrar söta.  I den presenteras massor av godsaker och härliga kakor. Efter en snabb titt i boken vaknade mitt sug på att baka, men jag tror att jag sparar det till en annan dag - kanske hinner min bok komma?!


image118
Bild: Eget kollage med bild från adlibris.



Kommentarer
Postat av: pia

...måste köpas!
Åååhhh IKEA...lyllo! hoppas du hittar massor av fina saker...
ha det gott.
MÅNGA LÅNGA KRAMAR!

Postat av: Vicke

Ha en underbar Ikeadag tillsammans med din vän!
Synd att jag inte var hemma hade gärna fikat med dig:)
Kramar i massor

2007-11-15 @ 22:56:23
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Maken

Ta det nu lugnt på IKEA. Glöm inte bort att andas och kom ihåg att bilen inte får lasta mer än max 30 kilo!!!

Spara bakningen tills jag kommer hem. Fixar saffran och kryddor här nere!!

PoK

2007-11-16 @ 20:04:14
Postat av: Maria

Boken verkar härlig!

2007-11-17 @ 19:17:32
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: saravillfara

Boken verkar underbar, och jag är helt övertygad om att du kommer att finna massor med inspiration ur den!
Jag vill också ha ett ex!
Hoppas du haft en fin helg, kram!

2007-11-18 @ 22:00:38
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Sverreadina

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-02-01 @ 10:41:48
URL: http://sverreadina.3steps.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback