Dagens tisdagstema!

Vilket perfekt tema, omgjort! För nu mina kära vänner är vår ombyggnad nästintill klar. Det som fattas är lite möbler, gardiner och lite pynt förstås,men det kommer var så säker. Nu finns det dock en sak som hindrar mig att delta i dagens tisdagstema och att äntligen få visa "sommarföljetongen" är att jag har ingen kamera här hemma. :(

Maken är ju som sagt ute och reser men i morgon eftermiddag kommer både han och kameran hem. Så jag återkommer angående det "omgjorda" hemma hos oss.

Däremot kan jag rapportera hur det var på
1-års kalaset i Haparanda. Helt hysteriskt! Vilket är en bra sammanfattning, jag tror att jag köade till allt; för att komma in, för att se, för att gå på toa, för att plocka saker i min vagn, för att äta, för att hämta saker på tag själv lagret och framför allt för att betala. Men kul hade vi ändå! Jag tror att det var tur att både de små och stora pojkarna var hemma, för det hade blivit väldigt jobbigt annars........ 
Det var några saker som fick följa med hem bland annat hurtsen Alex, skoskåpet Sandnes och ett och annat ljus! ;)

Nu har jag faktiskt lovat storebror mys i soffan med nybakade lussekatter och hockey på tv;n  Heja  Skellefteå AIK!!

Ha en mysig kväll ni med!

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Vilket supermys som väntar, med son, hockey och nybakade lussekatter. Hade jag inte en sån förtvivlad spänningshuvudvärk, så hade ni snart haft mig i soffan med :)

Postat av: Vicke

Väntar med spänning att få se ert omgjorda!
Låter som en toppenkväll tillsammans med sonen hade gärna också gjort er sällskap men bara om jag få heja på Luleå;)
Kram

2007-11-20 @ 21:16:24
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: nilla

Tänk att det kunde bli 1900:- för lite ljus och servetter!!!Skämt och sido det blev ju en del annat också. Tyvärr åkte det med några saker för mycket. Jag vet fortfarande inte var jag ska sätta lackhyllorna jag köpte. Dom passade inte så bra där jag hade tänkt mig.Typiskt...
kramizar/din vän

2007-11-21 @ 13:37:56
Postat av: Monica

Tja, man hade kanske tur som stannade hemma. Sparade lite pengar också. Jag är avis på dina lussekatter. Ska försöka hinna med det till veckan. (Om man nu har tid med det efter söndagens äventyr.)

/ Kram

2007-11-22 @ 18:37:57
Postat av: Edvardalma

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2010-11-17 @ 16:19:58
URL: http://edvardalma.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback