Strukturer av olika slag

Bättre sent än aldrig... redan tisdag och tisdagstema. Eftersom veckan har börjat i ett rasande tempo och "ensamstående" som man är, så blir det ett kort inlägg - sängen väntar på mig. Dagens tema ;strukterer av olika slag hittade jag flest av på vår lilla toalett. Har har vi blandat både brädor, kakel, keramik och sjösten ( på golvet). Keramik plattorna med hjärtan kommer från Västergården.  Bjuder på ett litet smakprov från vår toalett och på de olika strukturer vi har där. Sov gott mina vänner!!!

image20

Foto: privat

Kommentarer
Postat av: Vicke

Vilken fin toalett och så fina tisdagsbilder!

Postat av: EVA

Snacka om många olika strukturer !

Kram Eva

2007-03-27 @ 23:06:59
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: pia

...har gått igenom din blogg:),mysig!!! Ni har sååå fint!!! Har just varit mammaledig, börjat jobba för 3mån sen, varvar ner genom att kolla på allas fina bloggar, men har ingen själv. Jag bor också i Skellefteå, med omnejd kan man kanske säga...
HA DET BRA, KRAM, KRAM.

2007-03-28 @ 08:49:43
Postat av: kol och krita

Vilken härlig blogg du har, och ett underbart hem! Dig besöker jag gärna igen! Du är oxå välkommen att kika in hos mig :)

2007-03-28 @ 09:20:20
URL: http://kolokrita.blogspot.com
Postat av: Erika

Vicke:Tack! Du är snäll du...:)
Eva: Ja, här har vi blandat många olika material. Vad kul att du "tittade" in!! :)
Pia: Tack snälla du! Kan säga att jag började också läsa bloggar för att varva ner. Jag blir lite nyfiken var du kan bo, för vi bor också med omnejd från Stan...Ha en mysig kväll!!
Kol och krita: Tack det samma! Har varit inne hos dig och lämnat ett litet avtryck. :)

2007-03-28 @ 19:18:19
Postat av: Felixida

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2009-09-18 @ 11:45:33
URL: http://felixida.3steps.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback