Klädbekymmer

Nu är det bara tre dagar kvar innan vännernas bröllop och jag vet fortfarande inte vad jag skall ha på mig!!
Det är första gången vi går på bröllop denna årstid, så jag vet inte riktigt vad man har på sig. Det jag fått höra är att man inte har svart, men många (alla) av mina vinter festkläder är just svarta. Efter att ha scannat av butikerna inne i stan  så har kvällen beståt av att prova av det som redan finns i min garderob. Jag har några favoriter antingen min vinröd/rosa klänning från
Nanso eller en stickad kofta och kjol från Odd Molly ,men är det tillräckligt fint? - kanske är det bäst att sova på saken. Nattinatti!


image9

image12

image13

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Carre

Såklart! Ska du ta den första med lite färg i!
Man blir glad av färg!

2007-03-08 @ 10:16:27
Postat av: Erika

Carre: Tack för ditt råd, jag är faktiskt lite inne på just de kläderna, men vi får se....

2007-03-09 @ 08:47:39
Postat av: Vicke

Absolut Nanson klänningen superfin. Du får väl ta en kofta eller sjal över axlarna och lite tjockare strumpbyxor till det! Jättefint!
Ha det så kul på bröllopet:D

Postat av: Vicke

Absolut Nanson klänningen superfin. Du får väl ta en kofta eller sjal över axlarna och lite tjockare strumpbyxor till det! Jättefint!
Ha det så kul på bröllopet:D

2007-03-09 @ 21:52:47
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Kaiaida

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-11 @ 09:11:29
URL: http://kaiaida.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback