Gräsänka igen!!

Nu har maken åkt bort igen, i en hel vecka.! Ja , igentligen är jag väl ganska van att han är borta men nu kan jag inte ens ringa honom, han åkt till Japan och där funkar inte mobilen, de har tydligen ett annat system. Han har lovat att höra av sig ofta och det är ju bra! :)

Gårdagens runda på stan gav inte så mycket när det gäller tyg, men jag handlade lite vårkläder både till mig och barnen.  Naturligtvis hittade jag många fina inrednings prylar men det jag köpte var 
Cults fina skål som föreställer en tupp - superfin!  Först hade jag tänkt åka till vår husvagn och åka slalom med barnen, men eftersom lillasyster inte är helt frisk (hon är mycket bättre idag) stannnar vi hemma och gör någonting kul. Vad vet vi inte ännu, men nu när vi är själva kan det bli vad som helst. När katten är borta dansar råttorna på borden brukar man väl säga......

Ha en trevlig lördag!

Foto: Kommer när jag har hämtat Svärmor och Svärfars fina kamera (maken tog vår).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi väntar med spänning på dina bilder.Ha det så bra och hälsa barnen.

2007-03-24 @ 18:34:35
Postat av: saravillfara

Det var då väldigt vad maken flyger och far, hoppas det går bra att klara sig utan honom ett tag.
Ha en fin lördagskväll!

Postat av: Vicke

Nej men oj då gräsänka igen. Men det låter som om ni har det ganska bra ändå du och barnen med bullbak och allt;)
Kram och fortsatt trevlig helg!

2007-03-24 @ 22:52:20
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Maken

Håller koll ändå...

Dansa inte för mycket på bordet bara och sköt om er

Puss

/j

2007-03-25 @ 08:46:25
Postat av: Nilla

Hoppas du fick en bra helg med barnen. Vi var också sugna på slalom, men trodde att det kanske skulle vara för lite snö i backarna. Så vi var ute på gården och myste i solen med garageröjning, samt städning av bilarna:)
Kramizar/Nilla

2007-03-26 @ 08:02:41
Postat av: Idarkaroline

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2008-08-29 @ 09:39:25
URL: http://idarkaroline.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback