Utmanad

Har fått en utmaning av mina glädjeämmen som jag tror jag skall klara av - att visa vårt kylskåp, på utsidan - tack och lov!

Jag gillar när kylskåpet  är helt rent, inga magneter, inga teckningar (kanske är jag än hemsk mamma, men det går bara inte ,,,;) ) och när kylskåpet är fullt med mat! 

Nu får ni en tjuvtitt på vårt kök som vi satte in för fyra år sedan, det är från Myresjökök och jag tror att det heter Ramsö Ek, bänkskivorna är i granit vilka jag var lite skeptisk till, men jag gillar dem verkligen. På golvet syns lite av min Pappelina matta.

Nu tycker lillasyster att jag suttit tillräckligt framför datorn idag  - bäst att lyda!
Ps: Undra vem hon har hört det av tidigare? ;)

image57
Bild: Privata - minarum

Kommentarer
Postat av: Pia

Så fint kök ni har jag har likadant kakel som ni.

Postat av: Vicke

Jättefint kök och vad kul att du antog utmaningen så vi fick se det:)
Imponerad över alla dina växter som bara frodas , kanske du vill adoptera vår vinst gurkplantan;)
Kram

2007-06-18 @ 22:48:26
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Thea

Fint kök. Det enda jag är lite missnöjd med att vi valde i vårt kök är bänkskivan i ek. Snyggt, visst, men såå känsligt. Graniten är jättesnygg, och tål ju vatten betydligt bättre =).

2007-06-18 @ 23:39:17
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Barbro

Jättefint kök!! Och vilka frodiga växter du har... fantastiskt! Gröna fingrar är bara förnamnet...kramar PS Boxarna var ursöta, prickigt är så fint DS

2007-06-20 @ 00:13:00
URL: http://www.barbros.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback