Sommarföljetong

Det blev en lyckad skolavslutning både för storebror och för kusinerna. "Gullmarie" blev nöjd med halsbandet och svägerskan vill ha ett eget så det måste vara ett gott tecken. (De trodde nog att jag hade köpt det :) )
Sedan var  jag och barnen på en tur på stan, där de fick bestämma var vi skulle gå ...det blev faktiskt en inredningsbutik, jag har fostrat riktigt bra. Skämt och sido, de har ett jättetrevligt barnrum som nog var dragplåstret.

Jag lovade att återkomma om min första lediga vecka. En sak som inträffade var att vår gamla bro på baksidan revs. Vi har verkligen velat göra någonting åt bron och framför allt balkongen, den har varit så äcklig att vi inte har använt den på alla år vi har bott här. Nu är den borta och jag tänkte att detta bygge får bli en sommarföljetong här på bloggen. Veckan har beståt av att jobba med själva grunden av bron, för detta projekt har vuxit till en mera utbyggnad av  huset,än ett brobygge. 

Ha en fin fredag, själv ska jag till frissan och se om hon kan göra underverk... ;)

image54
Bild: privata


Kommentarer
Postat av: Vildängel

Åhh, det blir kul att följa bygget men framför allt att till slut få se resultatet. :)

Postat av: pia

...du blev nog jättefin i håret;) vi ska alldeles snart påbörja ett brobygge vi me, så det kommer att bli extra kul att följa ert projekt.kram

2007-06-15 @ 20:14:43
Postat av: Nilla

Spännande med en "följetong"
Ha en skön helg!

2007-06-16 @ 16:39:56
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: tina

Ska bli kul att följa bygget....spännande!!
Kram

2007-06-17 @ 16:03:19
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Bodil

Jag gillar verkligen din blogg. Själv har jag fått min första utmaning och skickar den vidare till dig om du känner för det. Kolla in utmaningen på min blogg. Kram.

2007-06-17 @ 19:31:26
URL: http://gladjeamnen.blogg.se
Postat av: Vicke

*ler* Ja du har verkligen fostrat barnen bra när de vill gå på en inredningsbutik;)
Ska bli så spännande att se nästa avsnitt utav följetongen:D
Kram hoppas helgen varit bra!

2007-06-17 @ 22:17:41
URL: http://www.vickes.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback