Snart är vi tillbaka.....

Nu åker vi på semester men vi är snart tillbaka.......
Därför kommer det att bli lite av en bloggpause här under två veckor, men jag skall titta in till er andra så fort jag får möjlighet! Detta har ju blivit en del av mig så jag kan nog inte vara utan er fina bloggar.  Jag bjuder på lite blåbärssnittar som jag bakade och några bilder från onsdagens drakrod. Det här kommit att bli en tradition för Skellefteåborna och många företag att delta i drakroden och det var tur att den inte var i går, för då trodde jag att hela himmelen var öppen.

Sommar kramar från mig!


image68
image69


Bild- privata©


Kommentarer
Postat av: Vildängel

Ha en alldeles jättetrevlig semester :D

Postat av: pia

...ha en jättego semester, man vet aldrig om våra vägar möts, staaan är som sagt var liten, ingen stadsfest för mig:(, ska på mina vänners 30-års fest på lördag i logen på travet, men det ska bli nog så trevligt... (vårt företag deltog åxå i drakrodden, men det gick nog inte lika bra för dem, förlora väl mot din make eller nåt;)...)ha det så bra! kram

2007-06-29 @ 15:31:47
Postat av: saravillfara

Ha en superhärlig semester, och tusen tack för receptet - det låter verkligen smarrigt. Är bokmärkt och ska provas vid tillfälle.
PS. Kommer att sakna dina inlägg... :)

2007-06-29 @ 18:41:20
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Vicke

Önskar dig och familjen en underbar semester och även jag kommer att sakna dina inlägg och kommentarer!
Kram kram

2007-06-29 @ 21:43:36
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Karin

Ha en bra ledighet nu!

2007-06-30 @ 10:36:03
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Barbro

Riktigt stora semesterkramar från mig!! Ha det bra.

2007-07-01 @ 23:26:47
URL: http://www.barbros.blogg.se
Postat av: Saga

De där kakaorna måste jag också testa! *plockar fram mjölpåsen* :)
Hoppas ni har en skön semester! Kram på dig!!

2007-07-08 @ 23:11:32
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Postat av: Erika

Vildängel: Tack det samma, kram!
Pia: Tack snälla du! Semestern har varit toppen, men det bästa är att det är inte slut ännu! Jag hoppas att vi träffas snart för det är ju inte omöjligt, eller hur..? :)
Saravillfara & Vicke: Vad "glad" jag blir att ni kanske har saknat mina små kommentarer, kan bara säga att jag har verkligen saknat era fina inlägg! Kramisar till er :)
Karin: Tack det samma och kram till dig!
Barbro: Skickar ett stort gäng kramar till dig me!
Kan säga att jag tänkt på dig när jag har sett alla fina rabatter och planteringar ;)
Saga: Hoppas att de smakade lika bra hos er! Semestertrippen har varit toppen men det bästa är ju att det finns kvar dagar! *Kramis*

2007-07-17 @ 22:22:08

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback