Välkomna hit!

Det var en gång... Nä, inte så ,men det var faktiskt en sensommar dag i Augusti förra året som jag kom i kontakt med med dessa alla underbara bloggar. Magen värkte och huvudet värkte så det fanns inte så mycket att ta för sig här hemma, men att surfa gick alldeles utmärkt. Jag googlade på inredning och vips hade jag väldigt många träffar.  Jag minns inte vem jag tittade in hos först, men jag vet att jag bara njöt av allt fint. Har alltid varit intresserad av färg och form och har arbetat med det i viss mån, men efter min barnledighet med vår dotter gick företaget jag arbetade på i konkurs. Det var då beslutet om att börja plugga igen kom och det gör att tiden för att pyssla med hemmet är begränsad. Men bloggarna har varit mitt sätt att koppla av och låta mig inspireras av allt fint ni gör!!

Maken har dock inte varit lika inspirerad under hösten på nya projekt eftersom vi (han) målade om huset i somras och det var inte bara ett varv ...
Fast med ljuset och med laddade batterier kommer nya projekt .Många i vår bekantskapskrets tycker nog att det inte kan finnas några fler projekt för oss,men då tror jag att de inte känner oss tillräckligt bra! (fast ..det tror jag de gör).

Har däremot haft en härlig helg i husvagnen med mys och skidåkning!! Det bästa är att nu åker lillasyster själv -hela familjen är på skidorna!!! :)


195346-2
Foto : Privat


Kommentarer
Postat av: Thea

Välkommen till bloggvärlden. Är der ert fina hus??
Thea

Postat av: Erika

Tack så mycket, för jag vet inte riktigt hur man gör....
Ja, det är vårt hus.
Ha en bra måndag :)

2007-02-26 @ 07:54:11
Postat av: Saga

Å vad glad jag blir Erika, det är ju DIN blogg!! Det här blir kul, att följa dig och att få ta del av ditt liv i ditt underbart vackra hus! För nog är det väl ditt hus vi ser på bilden!
Superskoj!!
Många välkomstkramar från mig!!

2007-02-26 @ 13:52:40
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Postat av: Vicke

Nej men oj vad kul Erika som kommenterat hos mig flera gånger har nu börjat blogga:D
Jättekul och vilket supervackert hus ni har!! Jättefin header på bloggen också. Vill även jag hälsa dig välkommen till blogglandet det är så kul:D
Kram

2007-02-26 @ 22:36:17
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Erika

Saga & Vicke: Tack för era rara ord! Det är både kul och spännande på samma gång kanske för att jag inte riktigt vet hur man gör. Kram till er!!

2007-02-28 @ 08:17:49

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback