Ja, jag är tapetmissbrukare

Tänkte dela med mig av hur det ser hemma hos oss. Jag vet faktiskt inte hur många gånger vi har tapetserat om uppe i halllen , men det var först efter vårt senaste ryck som vi blev nöjda. Tanken var att vi skulle ta ned en vägg och bredda öppningen "lite" till tv-rummet. Projekt blir inte alltid som man har tänkt sig och detta projekt blev lite större....två väggar ned,bygga en ny vägg (lägre), nya golv i hall och tv-rum och naturligtvis nya fina tapeter. Jag tror det är lika bra att erkänna att tapeter och tyg ligger varmt om hjärtat, tänk så lätt man kan förändra ett rum med de två ingredienserna. Min svärfar kallar mig tapetmissbrukare- ja ,kanske har han rätt men jag har hållit mig hela hösten ;)


195346-3

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Vad kul att du börjat blogga!!
Härliga bilder hemifrån, det är alltid lika spännande att få titta in hemma hos någon :)
Stod själv med näsan bland tapetrullar halva dagen idag, men kunde ändå inte bestämma mig... vilken beslutsångest man kan få när det finns för mycket snyggt att välja på!

Postat av: tina

Välkommen till bloggvärlden!! Fina bilder du visar,ser jättemysigt ut hemma hos dej!! Hit kommer jag gärna tillbaka! Ha det fint,
Tina/ :)

2007-02-28 @ 00:59:23
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Vicke

*fniss* Tapetmissbrukare vilken härlig beskrivning. Superfint har ni i hallen och tv-rummet. Jag älskar hemma hos bilder så jag väntar med spänning på mera mera bilder från ditt fina hem:D

2007-02-28 @ 07:05:52
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Jenny

Jättefint! Jag gillar verkligen tapeten :) Är det ert hus som du visar som headbild? Ha en bra söndag!

2007-04-01 @ 15:48:54
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se
Postat av: Erika

Jenny: Huset är vårt och visst är tapeten fin - min favorit!:)

2007-04-03 @ 08:06:04
Postat av: Linda

Vad kan man annat säga än,, otroligt snyggt, ni verkar bo väldigt vackert...

2007-05-04 @ 10:52:52
URL: http://frularsson.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback