Magasinet i Waxholm

Enligt maken andas jag bara inåt när jag ser saker som jag gillar och vill ha..........
Kan säga att
Magasinet i Waxholm var just ett sådan ställe då han påminde mig om att andas utåt också;) - Tack älskling!

Jag lovade för rätt länge sedan, att berätta mera om vårt besök på just Magasinet i Waxholm. Det var första gången vi besökte butiken och det var en super mysig butik med jättefina saker. Många av märkena de säljer känner man igen men det fanns även några "nya" märken jag inte sett tidigare. Vi tillbringade nästan hela dagen ute i Waxholm och njöt av det underbara vädret samt konstaterade att det kändes nästan som utlandet.

image86


image87

Kan säga att det var kärlek ♥ vid första ögonkastet när jag såg "mina" träskor, kosta vad dom kosta de skulle bara med mig hem!  I början av vår semester sa jag att det jag skulle inhandla var ett par "Foppa tofflor" men de fick stå tillbaka när jag såg dessa skor.

Det är säkert många som besökt butiken men jag rekommenderar ett besök vid tillfälle.
/Erika

Bilder: Privata från Magasinet i Waxholm

Kommentarer
Postat av: Vicke

Underbara bilder både från Vaxholm och på grönskan. Ha det så trevligt i huvudstaden och hoppas det blir ett nytt besök på Magasinet!
Underbart ställe Vaxholm brukar åka båt dit när vi är hos syrran!
Kramisar

Postat av: Eva

Det är så himla mysigt i Vaxholm, vi har varit där flera, flera gånger. Magasinet är verkligen en trevlig affär, drar alltid med mig min sambo dit. Ska berätta för honom att du bara andas in, kanske känner han igen sig, ha ha

2007-08-24 @ 18:48:06
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: Thea

Härliga bilder. Finfina träskor, vill ha!
Måste fråga en sak, var får du tag i "prästkragarna"och liknande bilder som du har i kollagen??

2007-08-24 @ 23:22:47
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Erika

Vicke: För mig var det första besöket men inte det sista :)
Eva: Kul med en "kompis" har fått höra att det är bara jag som gör så ;) Kul att du tittade in!
Thea: Tack vad du är snäll! Blommorna och "sakerna" jag har i kollagen finns i mitt redigerings program Adobe photoshop elements 5.0
*kramis*

2007-08-29 @ 20:13:42

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback