Tiden bara rusar fram.....

Kanske som för många andra har viljan funnits men tiden har varit knapp, så jag har helt inte hunnit göra några inlägg eller kommentera så flitigt.  Men jag kan försäkra er om att jag verkligen  försökte att delta i länktåget, men nu när jag försöker läsa ikapp helgens inlägg verkar det vara lika bra att avstå.

Nu är i alla fall skidsäsongen över och våren har på allvar kommit hit till Skellefteå.  I dag har det varit 18 grader varmt - underbart!!! När vi kom hem i går från vår sista helg i husvagen denna vinter, började det nästan att klia i fingrarna att  börja med vårsysslorna; rensa rabatterna, sätta i gång växthuset, bygga om bron, fixa lekstugan , tvätta alla fönster (17 på huset och ca 20 på uterummet) ja, listan kan göras hur lång som helst men nu när jag läser det jag skrivit  ser jag att det egentligen bara är "jobbiga" och ganska tråkiga saker. 

Barnen blir minst lika inspirerade av att plocka fram vårens och sommarens prylar. Cyklarna stod högst på listan  så nu är de framme, en annan önskan de har är studsmattan men jag tror att den får vänta några dagar.

Hittade en bild på Mammas älsklingar och den skall jag lägga på minnet när de rycker ihop som mest. Jag  tror det är bäst att jag skriver ut bilden...... ;)

Ha en bra tisdag!!!

image29

Bild: Mina rum


Kommentarer
Postat av: Vicke

Vilka söta små älsklingar mamma har:)
God natt!

Postat av: Thea

Åh, så söta de är. Äkta syskonkärlek!

2007-04-17 @ 09:53:09
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vilken underbart fin bild på syskonen! :)
Du har ju rätt förresten.. Grey's är ju inte förrens imorgon.. Aja, då har jag något att se fram emot imorgon iallafall!! :D
kram kram

2007-04-17 @ 15:35:06
URL: http://www.perlan.org
Postat av: saravillfara

Vilka jättefina barn, och så mysigt kort!
Även om länktåget kom av sig, är jag i alla fall jätteglad att jag tipsade om dig. Förhoppningsvis hann någon läsa det och titta in till dig, för att stanna, eftersom du har en så´n fin blogg!
Kram till dig!

2007-04-17 @ 22:16:26
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Postat av: tina

Vilken härlig bild och vilka söta barn du har!
Kram Tina:)

2007-04-17 @ 23:19:40
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Erika

Alla: Tack! fast vissa dagar är de inte fullt lika vänner,men så är det väl hos alla ;)

Pernilla:I kväll hoppas jag att du sitter i soffan och bara myser :)
Saravillfara:Gulledej, tack för dina snälla ord!

2007-04-18 @ 07:58:06
Postat av: Williamkatharina

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-08-27 @ 11:47:15
URL: http://williamkatharina.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback